
Jak działa magnetyzer?

Paliwo (benzyna, olej napędowy, gaz) wtryskiwane do komory spalania ma chaotycznie rozłożone molekuły. Gdy cząsteczki węglowodorów są wzajemnie "zlepione" i pozbawione odpowiedniej ilości tlenu , to następuje tylko częściowe spalenie mieszanki. Duże ilości CO oraz HC w spalinach tworzą szkodliwy nagar i zanieczyszczają środowisko naturalne.
Pierścienie tłokowe tracą elastyczność, pogarsza się smarowanie i następuje szybsze zużycie silnika. Nagar zwany "rakiem silnika" osadza się systematycznie na krawędziach tłoków, zaworów, pierścieni tłokowych, wtryskiwaczy i świeć zapłonowych. Wynikiem tego zjawiska jest samozapłon, oraz destrukcja termiczna elementów silnika.
Po założeniu magnetyzera, dostarczane paliwo przepływa przez silne pole magnetyczne, w wyniku którego zostaje ono spolaryzowane i naładowane dodatnio.
"Zlepione" grupy węglowodorowe zostają rozbite, a mniejsze cząsteczki silnie połączone z tlenem. Powstają optymalne warunki spalania mieszanki, czego wynikiem są bardzo małe ilości CO i HC w spalinach. Nagar który utworzył się przed instalacją magnetyzera z czasem zostanie całkowicie usunięty, a nowy już się nie utworzy. Pierścienie tłokowe odzyskają swoją elastyczność i wyeliminują przedmuchy spalin z komory spalania do miski olejowej. Wzrasta kompresja i sprawność silnika. Znikają problemy samozapłonu i spalania stukowego, a elementy silnika nie są przegrzewane i zachowują dłuższą żywotność.
Efekt działania magnetyzera będzie się stopniowo zwiększał, w miarę nasycania magnetycznego komory silnika i usuwaniem nagaru.
Proces ten trwa najczęściej do 90 dni i wymaga przejechania dystansu od 1600 do 2000 KM.
Magnetyzer możecie Państwo zainstalować w siedzibie naszej firmy w Poznaniu przy Ul Kaliskiej 2 lub Swarzędzu przy Ul. Wrzesińskiej 191, w przeciągu kilkunastu minut.
Atrakcyjna cena sprawia że staje się on coraz bardziej popularny i coraz częściej stosowany przez Naszych Klientów.

Na dzień dzisiejszy dysponujemy magnetyzerami do:
- Silników benzynowych
- Silników Diesla
koszt kpl. urządzenia to kwota już od 261 PLN
Wychodząc Państwu naprzeciw, robocizna przy montażu magnetyzera w firmie OPEL SZPOT jest GRATIS
Co warto wiedzieć przed założeniem magnetyzera?
- Efekt działania magnetyzera będzie się zwiększał stopniowo, w miarę nasycania magnetycznego komory silnika i usuwania nagaru. Proces ten trwa najczęściej do 90 dni i wymaga przejechania dystansu od 1600 do 2000 KM. Moc silnika i jego dynamika będą się stopniowo zwiększać. Jednym z dowodów działania aktywatora w samochodach gaźnikowych będzie wzrost obrotów biegu jałowego o ok.200 do 300 obr./min. Obroty te należy zmniejszyć dyszą składu mieszanki i położeniem przepustnicy. Silnik będzie potrzebował więcej powietrza , a mniej paliwa. W silnikach z zasilaniem wtryskowym proces regulacji stosunku paliwa do powietrza , oraz zmniejszenie obrotów biegu jałowego odbędzie się automatycznie, bez konieczności interwencji mechanika, i nie wymaga on żadnych regulacji.
Jeżeli jesteście Państwo już zdecydowani, to nie zwlekajcie:
CZEKAMY!!!
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!!!
|